bola!!! bola!!! bola!!!

ASSALAMUALAIKUM...malam nie saya nak citer pasal match2 bola luar negara dan dalam negara pada malam nie....hehehhhe.....0ke2.....sekarang tgh berlangsung perlawanan liga inggeris/epl antara evert0n dan liverp00l....erm...kalau saya laa,,,mesti saya nak evert0n menang...ahhahaha.....pada pukul 8.45 pula berlangsung perlawanan antara pilihan selang0r vs pilihan singapura....dikhabarkan safee sali dan dua bekas jaguh epl mewakili selang0r...manakala singapura trun tanpa pemain imp0rtnye qiu li,mustafiq dan s0rang lagi saya lupe name die.....ehhehhe...0ke2.....lupakan pasal tu.....fokus saya pada malam nie ialah perlawanan di antara MANCHESTER UNITED VS N0RWICH CITY....akn berlangsung pada pukul 10.00.....dah x sabar nak tnggu kick 0ff nie....ahahhaha....wayne r00ney,javier hernandez dan evans kembali menguatkan pasukan man utd setelah mengalami kecederaan....ini akan meningkatkan lagi permainan man utd lebih2 lagi dgn kehadiran bintang utama man utd iaitu WAYNE R00NEY.....ehhehehehhe....0kelaaa.....dah pnjang lebar ulasan nie...nak pergi tg0k b0la dulu laa.....bye2....


PECAH KACA PECAH CERMIN SUDAH BACA HARAP KOMEN

Post a Comment