Bergotong-royong membersihkan blog.hehe

ASSALAMUALAIKUM ...

lame benor rase x update blog,dekat setahun maybe...*mcm laaa lame nie aku update skmo.ahhahaha
oke,cerita sekarang ambe melanjutkan pengajian di universiti TENGKU LELA SEGARA,ermmmmm,mesti x kenal kan?hahahahha,cari dkat google...baru2 nie baru lepas final exam sem 1,harap2 result oke laaaa,kalau x oke,mau nye aku keluar dari U tersebut.wkakakakkka

Oke tu pasal aku,Sekarang aku nak cerita pasal ' HARIMAU MALAYA',,,,,
tahun 2012 sekali lagi MALAYSIA melayakkan diri ke separuh akhir dan akn menentang pasukan pilihan THAILAND,papepown harapan aku supaya MALAYSIA akn menang dgn mudah dan layak ke peringkat akhir...

Oke,setakat nie jerlaaaa coretan aku,aku nok tulis panjang2 bukan reti sangat p0wn bab2 blog nie,mohon tunjuk ajor...ASSALAMUALAIKUM..


PECAH KACA PECAH CERMIN SUDAH BACA HARAP KOMEN

0 budak jeles:

Post a Comment