PENANTIAN YANG TERTUNDA.....

Assalamualaikum semua.....
lama x update bl0g....sibuk laa skit katekan...ehhehehhe

erm....nie citer skit pasal penantian nie.....
penantian ape tu???? penantian cinta laaaa....memang btul laa kata 0rg..cinta x bleh dipaksa...
kalau paksa jugak terpaksa menjadi seperti 0rg bisu...masing2 berdiam diri....erm...saya terima takdir andai awk bkn utk saya....saya terpaksa jgk lepaskan awk.....tapi utk lupakan awk memang sgt sus0h dan pay0h......tapi saya akn cube andai itu yg awk nak.....klau awk xb0h saya ganggu awk lagi...fine! saya x akn ganggu lagi......penantian 5 thun mmg amat perit.....sebab peritnya hanya ak yg bertepuk sebelah tangan( main angin) sedangkan 0rg tu xd0p pape p0wn.....erm.....tapi saya rase awk masih d0p faham nape yg saya r0yak( bgtaw) kt awk....erm...tpi tkpelaaa...awk fikir laaaa baik2.....saya nak awk bhgia je.......

k...laaaa malas dah nk fkir perkara nim.....mlas laaa nk gnggu ye...tkut dia tertekan plak.....biarlah dia selesa dgn care die....

NEXT ST0RY...

ALHAMDULILLAH.....pejam celik......pejam celik......dah nk sampai penghujungnya exam SPM.....ade dua paper je lagi belum exam...paper chemistry n prinsip perakaunan.....lepas merdeka laaa utk seketika....hehehehe....merdeka sgt k??? 0h yaaa......lepas tu PLKN plak.....ad0iiiiiiiii....ahhahahahha
papep0wn d0akan kejayaan ambe neh.....salam sayang dri ambe....

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHIWABARAKATUH....


PECAH KACA PECAH CERMIN SUDAH BACA HARAP KOMEN

0 budak jeles:

Post a Comment