masih berharap...

ASSALAMUALAIKUM...
malam nie lepas bace buku sejarah..bukak lah y0utube...lepas search lagu permata yang dicari yg dinyayikan 0leh dhearty...erm....bile dgr lagu nie kan....ia buat saya teringat kt sese0rang....sape 0rg2?? saya rase x perlu laa saya bgtaw....lagipun saya rase dia p0wn dah x pedulikan saya.....saya rse die masih marahkan saye....saya p0wn rase bersalah sbb tu buat hubungan sbgai kawan p0wn terjejas....erm.....kita0rang dh x bertegur sapa,x bersembang,x str0ry2.....kdg2 teringat jgk semua tu.....tapi kdg2 rse mcm saye je yg fikir kt dye....die langsung x fikirkan saye....btul laa ckp kawan saye" mg fikir2 skm0 k ye....mg rse pernah  k ye fikir k mg??? ak rse d0h2 r mg fikir k ye....ak nasihat mg sbgai kawan"......


erm.....kdg2 btul jgk kate kawn saye...tpi saya x kire.....saya ttp sayang die......saya harap dan terus berharap.....tapi j0d0h di tgn tuhan....apa yg kita inginkan x semuanye kita miliki....tapi ak kan cube utk kuatkan semngat aku nie.....INSYAALLAH ........kalau dah xde j0d0h nk buat mcmne.....terima dgn hati yg rela...cinta bkn utk dipkse....
bab lirik lagu PERMATA YG DICARI "Ya Allah jika dia benar untukku...dekatkanlah hatinya dgn hatiku...jika dia bukan milikku..damaikanlah hatiku dgn ketentuanmu"

sekarang saya nk tumpu spm laa pl0k.....SPM WILL C0MING.....i h0pe i can face this with patiently....kalau boleh memang saya nk berbaik2 mule dgn awk....tapi tgk dri tingkah laku awk....mmg awk nk jauhkan diri dri saya....xpe laaa...saya faham.......

0kelah.....dah penat tulis....kepala p0wn pening....nasib es0p x sek0lah.....tapi kene pergi kebun plak...ad0yaiiii.....hehehheeh....0kelah....bye


PECAH KACA PECAH CERMIN SUDAH BACA HARAP KOMEN

1 budak jeles:

CikTeddyCorner said...

ehem2..spe 'awk' tu?

Post a Comment